Straszne historie

Straszne historie
Made By: werko40

czwartek, 2 czerwca 2011

Ukrzyżowanie Igi...



- To nie śmieszne, nie nabijaj się ze mnie! - krzyknęła mała 6 letnia Iga do swojej starszej siostry Oli.
- Oj, mała idź spać, nie masz się czego bać - odpowiedziała jej siostra, nie biorąc na serio tego co mówiła siostra.
- Ale ja coś widziałam za oknem! Olka nie zostawiaj mnie samej w pokoju ja się boje! - Mała była przerażona.
- Posłuchaj, idź spać, a jak rodzice wrócą to przyśle do ciebie mamę- Ola nie brała na poważnie słów siostry. Uważała że mała nie mogła nic widzieć bo jej okno wychodziło w stronę podwórka które było na tyle obszerne że z okna ie widać było końca.
-Ale ja się boje nie zostawiaj mnie... - Iga zaczęła płakać.
- Załóżmy że coś tam widziałaś to pewnie nasz ogrodnik, poszedł coś zamknąć idź spać, nie męcz już mnie - Ola wyszła z pokoju siostry i poszła do siebie spać, rano poszła sprawdzić czy rodzice jeszcze śpią. Spali. Teraz udała się do siostry która na pewno już nie spała i miała zamiar pójść z siostrą na śniadanie, była sobota i w soboty kucharka zawsze gotowała coś mega smacznego. Dziewczyna weszła do pokoju siostry ale jej tam nie zastała "Pewnie już poszła na śniadanie" pomyślała i zeszła na dół do jadalni, ale i tam dziewczynki nie znalazła, wystraszyła się ale pomyślała że jej siostra pewnie już zjadła i poszła się bawić. Zjadła śniadanie i poszła odrabiać lekcje, a pokojówkę poprosiła żeby poszukała siostry i jak ją znajdzie to żeby ją do niej przysłała.
W pewnym momencie do pokoju Oli wpadła przestraszona pokojówka.
- Co jest ? - spytała Ola
- Chodź zobacz.
- Zaraz Marta co ci jest? co zobaczyłaś? Uspokój się - ale pokojówka już biegła do tego co zobaczyła. Ola nie mając innego wyboru pobiegła za nią. Pokojówka zaprowadziła ją do ogrodu. A tam ku pełnemu zdziwieniu Ola zobaczyła ciało swojej siostry ukrzyżowane pod jednym z drzew w jej ulubionym miejscu ogrodu, pod krzyżem leżała głowa.
Ogrodnika wyrzucono z pracy i zamknięto w więzieniu, ale czy to na pewno on zrobił...?

Brak komentarzy: